Treningsprogram for hjemmetrening:

Etter at jeg har om dagen skrev at “Jeg vil høre fra deg” som føler at du ikke har tid til å trene har jeg mottatt hundrevis av svar og emails fra dere lesere, og stort sett ser de fleste ut til å svar at dette skyldes at man ikke har tid til å reise til et treningssenter og trene så lenge og mye som man ofte får følelsen av at man “må”. På bakgrunn av dette har jeg derfor her satt sammen et veldig enkelt, men effektivt treningsprogram som jeg mener alle bør ha tid og mulighet til å utføre. 

Klikk på videoen over, og gi meg gjerne en tilbakemelding i kommentarfeltet under!

God mandag fra Hollywood! 
@corneliselander

WWW.CORNELISELANDER.COM


#Nettavisen #trening #treningsbloggen #mandag #hverdag #video #bilder #CornelisElander 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg