Dette må du ALDRI gjøre på treningssenteret!


Hei kjære, flotte lesere, og god torsdag fra Hollywood! I dag har jeg et kjapt, lite spørsmål til dere (som først tok helt av på Facebook siden da jeg stilte det i går kveld): 

Er det nemlig:
A. Toppen av frekkhet 
eller 
B. OK 

når noen som har glemt øretelefonene sine hjemme like så greit spiller hele musikklista på full guffe over speakeren på mobilen [inne på treningssenteret]? Jepp, dette var nemlig hva jeg opplevde da jeg gjestet et nytt gym jeg aldri hadde trent på tidligere i går, og jeg kunne rett og slett ikke tro mine øyne og ører da mannen med mobilen i hånda vandret fra maskin til maskin, mens han spilte hele musikklisten sin for full guffe slik at vi alle var nødt til å høre på hans [dårlige] musikksmak…

Hva står på din “dette må du aldri gjøre”-liste? Legg igjen kommentar under!

Cornelis
 
 
WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #treningsbloggen #Side3 #Side2trening #bilder #meninger #CornelisElander 

5 kommentarer
    1. På min NEI liste står “vid hengslete singlet” (på menn) som er så utringet rundt armene at brystvorten vises… og menn i tights som dytter treningstoppen nedi tightsen….Det er turnoff det.
      Skjønner din frustrasjon Cornelis anngående det med musikken. Jeg hadde nok gått bort til vedkommede og sakt hva jeg mente. Når jeg trener vil jeg høre MIN musikk eller INGEN musikk.

    2. Øverst på min “dette må du ikke gjøre” liste står : Gå på treningssenter 🙂 -På min joggerunde jogger jeg forbi ikke mindre enn 3 treningsstudioer og jeg løper i frisk luft og naturlige motbakker mens jeg ser folk løpe eller sykle på maskiner inne… (jada, jeg har prøvd selv..) –

    3. Så flott at du kan trene det du liker uten at det koster det en krone @helgemamma og som du skriver ER det teit å gå inn på et senter for å trene noe man kan trene gratis ute i frisk luft. Likevel må det sies at det er mye annet man kan trene på et treningssenter som ikke er like lett mulig verken hjemme eller ute i skog og mark – så begge deler har sine fordeler.
      Stå på, og takk for at du klikker innom bloggen!
      Cornelis

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg