Mitt #shaveface ;)


Full spa-dag på badet i Hollywood 😉 

Det er lørdag, det er helg, og det er på tide å ta barten/skjegget. De siste dagene har jeg gått litt i dekke bak litt ekstra hårvekst i ansiktet (ja, kanskje mest for å komme litt bort fra alt “bråket” rundt banan-innlegget mitt på Facebook), men i dag er det altså tid for “spa-dag” og mitt #shaveface 🙂 

Les mer på: Corneliselander.com

Helt fra jeg var liten har det fasinert meg hvordan vi menn lager “ansikter” når høvelen glir over fjeset og drar skummet til siden, og selv om jeg stort sett bare bruker maskin til å trimme mitt (og sjelden “shaver” helt ned til huden) er det imidlertid i dag tid for en sånn – og over ser du altså hvordan jeg ser ut når “jobben skal gjøre”. Så hvordan ser DU ut når du barberer deg? Last gjerne opp ditt bilde på Instagram, og tagg meg så jeg får sett og kommentert (slik jeg er sikker på at du kommer til å gjøre på bildet av meg her 😉 

Følg HollywoodTreneren på Facebook *
/ sponset innlegg  


Grimaser må til når du shaver!! 😉 

Cornelis

#Nettavisen #treningsbloggen #bilder #innlegg #ShaveFace #CornelisElander 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg