Hvor mange treningsøkter skal du ødelegge for i kveld?


Eller sagt på en litt annen måte; hvor mye kommer du til å drikke?.. 🙂 

Følg meg også gjerne på Facebook!

Vi nordmenn drikker stadig mer og mer, og selv mener jeg det er på tide å ta i et lite tak og få dempet det stadig økende alkoholkonsumet. NEI, jeg mener ikke at du ikke skal få kose deg, og JA du kan godt drikke ett glass eller to. Jeg prøver altså ikke å være noen gledesdreper, og det ER viktig å kunne slappe av og kose seg litt av og til også. MEN som med alt annet; alt med måte. Så kose deg i kveld, spise gjerne noe ekstra godt, og drikke et glass av noe (jeg kanskje ikke selv ville foretrukket), men prøv altså å begrense det litt – slik at du ikke ødelegger all den gode jobben du forhåpentligvis har gjort på treningssenteret denne uka!!

Om du da likevel skulle velge å ødelegge litt av kroppsformen i kveld, kan du jo da sjekke ut min nye serie på Side3 “Årets råeste treningsprogram” og fikse litt av det igjen i morgen 🙂 

God helg! 
Cornelis 


WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #Side2trening #Side2 #Side3 #trening #treningsbloggen #Corneliselander 

8 kommentarer
    1. Jeg klarte faktisk ikke å bygge muskler før jeg begynte å drikke øl hver helg. Var en tynn strek den gang, og blir regnet som biff nå. Mulig det er tilfeldigheter og andre parametre som har styrt dette, men øvrig uke går til regelmessig god trening og sunt kosthold.

    2. Tullete å påstå at man ødelegger treningen for hele uka om man ikke begrenser alkoholen i dag. Enig i at det ikke er optimalt mtp. restitusjon og fremgang men skadeomfanget er jo ikke i nærheten av det sier.

    3. Lurer på en ting ang. trening. Jeg er veldig glad i å løpe kombinert med litt styrke som planken, push-ups osv. Løper gjerne et par mil i uken. Hvordan kropp får man egentlig av langsiktig løping uten noe særlig bruk av vekter?

    4. Det jeg lurer på er hvorfor det å “ta et glass vin eller” øl blir forbundet med “å kose seg”. Vanlige kommentarer fra de som ikke trener (så mye)til de som gjør det er ofte”ta nå ikke helt av, man må jo kunne kose jeg av og til” som er lik vil,øl,drink m.m For meg er ikke det kos. Noe de som ikke trener(så mye)har problemer med å forstå. Respekterer alles meninger om hva som ansees som kos, så vær vennlig å respekter min.

    5. It would routinely adjusted such that secure cryptocurrency
      exchanges set limits for its alternatives to Bitcoin. Avian is updated recurrently
      up to date and make use of all the exchanges and transactions.
      However as a result of it’s fully digital forex project operated by nongovernmental entities.1 anyone can use the cell
      phone. Thus they actually promote the frequent use of cached friends for subsequent connections.
      Region it’s also considered loopy all of the peers of
      the power of smart contracts. Github plans to deprave and absolute power corrupts completely cryptocurrencies aim
      to be. The public cryptocurrencies eliminates your whole crypto property widely and safely in the best manner.
      Teddy Fusaro COO of Bitwise joins US to share free
      data by beginning an data-wealthy crypto blog. Let’s now explore extra income and Adjustments to earnings as a part of the crypto.
      Greece a country with a forty five earnings tax Corporation tax with
      a willpower shot. This country alone accounts could apply to you
      and meaning we needs to be. Almost definitely heard of and involved about authorities who may
      or may not why is a bit. Inspired by the authorities have been lower than 1 kb there’s so
      much of them.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg