Er du klar for å gi ALT?


God morgen, og god mandag til deg kjære treningsglade følger! Da må vi vel kunne si at ferien er over for denne gang, og at det er på tide å komme seg tilbake på gymmet for å trene. Om litt er også min nye treningsserie klar på Side3 – så er DU klar for å gi alt? 

Les mer på: Corneliselander.com

Er du klar for å gi 110% og virkelig bygge en sterk kropp og god helse? Personlig mener jeg nemlig at uansett hva du måtte ha av ønske og/eller mål så er det å få mer muskelmasse hva du bør give etter! For uansett mål og hva din “drømmekropp” måtte være så vil en høyere andel muskelmasse i kroppen din bare være positivt – enten du ønsker å gå opp eller ned i vekt, du vil ha smalere midje eller ei – å bygge muskler er veien å gå, og dette lesere du mer om her på bloggen og på Side3 i dag! Så følg med! 

Og husk at selv om det skulle være litt kaldt utenfor der du er denne morgenen så kommer alltid våren og sommeren kjappere enn vi forventer oss (og noen ganger skulle ønske) – så det er NÅ du bygger #SK2015 … Så kom deg på trening i dag, og husk å dokumentere det ved å legge ut et #CornelisUtfordring bilde på instagram og tag meg @CornelisElander 

La oss bygge litt kropp og helse i dag folkens!
 

www.corneliselander.com

#Nettavisen #trening #mandag #trene #iform #treningsbloggen #CornelisElander 

3 kommentarer
    1. Fin blogg!
      Jeg sliter veldig med å få volum på armene. På resten av kroppen føler jeg at jeg får et respektabelt resultat av treningen, men armene forblir tynne. Jeg er nøye med teknikken, f.eks. bicepscurl utføres uten særlig bevegelse i overarmen. Hva tenker du, er det genetiske begrensninger for en “Peter Crouch-type”, som gjør at jeg aldri kan få skikkelig volum på armene?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg