Trening og sex


Jeg blogger hovedsakelig, som mange av dere allerede vet, om trening, riktig kosthold, og litt om hvordan jeg ellers hjelper mine klienter i hverdagen. Det er imidlertid én ting jeg aldri kommer til å blogge om… 

Les mer på: Corneliselander.com

Sex
I går mottok jeg en forespørsel i kommentarfeltet fra en innsender som lurte på om jeg ikke kunne blogg litt om sex. Personen lurte på om ikke dette var bra trening (noe det forøvrig er), og ville derfor gjerne høre mitt syn på saken. Temaet er interessant, og det er sikkert mange av dere som gjerne vil vite hvor mye man forbrenner ved slik aktivitet og mine anbefalinger, tips, etc. 

Det kommer jeg imidlertid aldri til å skrive om.. 

Bakgrunnen for dette er at det allerede finnes et hav av andre blogger der ute som skriver om emnet, og flere av disse er sikkert også mye mer erfarne og flinke på området enn det jeg er.. Jeg velger altså heller å skrive om det jeg har peiling på, og kaster meg derfor ikke på bølgen om å skrive om sex. Og det selv om sex selger, og det sikkert ville dratt mange klikk…

God lille-lørdag, og husk å trene i kveld 😉 
Cornelis 

8 kommentarer
    1. Hehe, henger meg på komm til John A….., det hadde vært spennende å høre hva du egentlig mener om emnet…;) Liker bloggen din, er selv treningsavhengig 😉

    2. Spennende å høre hva han “egentlig mener om emnet”?
      Herregud, det finnes jo ikke privatliv lenger for folk. Før, spurte man hva man het og hvor man kom ifra, nå; tar man selfier når man knuller, driter, spiser og sikkert noen som tar det når de sover også.
      Sex sex sex, ja vi har det de fleste av oss – og hva noen “mener om emnet” er vel en toskete formulering. Klart Elander syns det er like digg som alle andre menn å ha sex, og klart sex kan være god trening, om man ikke er en laid back reciever. Bedre lårtrening skal man lete lenge etter.
      Nett anno 2014 er faen meg flaut.
      Takk, Cornelis – for at du er en av de få som ikke blander trening og sex 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg