Hvorfor jeg støtter Movember

– Hjelper det noe å gro hår på overleppa da? Nei, ikke om vi ikke også snakker om det og setter søkelys på en viktig sak som kan redde liv! 

Følg meg også gjerne på Facebook!

Movember
For noen uker siden ble jeg, sammen med blant andre min gode venn John Arne Riise, utfordret av felles Nettavisen blogger og risikoekspert Kjell-Ola Kleiven til å la håret på overleppa gro til inntekt og støtte for kreftforskning. Movember er en bevegelse som gjennom noen få år har samlet inn hele fire milliarder verden over til denne viktige saken, og bare her hjemme samlet de inn 7,6 millioner kroner i fjor.. Og om min stygge, lille hårete “bart” da på noen som helst måte da kan være med å hjelpe, og forhåpentligvis redde liv, er det klart jeg er med! 


Og husk: Trening=helse! 
Cornelis

#Movember #CornelisElander #Nettavisen #trening #treningsbloggen #trener #helg #fredag #bilder 

3 kommentarer
    1. Takk for støtte og takk for bart og innsats! Det er flott at det settes fokus på menns helse, siden menn går for sent til lege og dør for tidlig på grunn av for lite prioritering fra norske myndigheter. God Movember!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg