Gruppeselfie i Drammen..

Tusen takk til spinninginstruktør @Thereselunevski og alle de sporty medlemmene ved Elixia Drammen for “gruppe-selfie´n” 🙂



Les mer på: Corneliselander.com



Min #CornelisUtfordring (eller eventuelt oppfordring om du vil) på Instagram går rett og slett ut på at man skal være aktiv og trene/bruke kroppen litt hver dag – for så å laste opp sporty, tøffe bilder i sosiale medier som jeg kan gi tilbakemeldinger på og tommel opp for. I går fikk imidlertid utfordringen (som tusenvis av flotte nordmenn allerede følger) den første gruppe-selfie´n fra en sporty gjeng ved Elixia Drammen 🙂 

En av mine mest sporty og trofaste følgere @johnnyskinstad hadde nemlig utfordret meg til å bli med på en spinningtime neste gang jeg er hjemom (noe jeg selvsagt også aksepterte), og jeg kontret med (på tull) å be om et #CornelisUtfordring bilde av alle som var med på timen.. 

Få minutter senere tikket denne inn via spinning instruktør @Thereselunevski´s konto, og jeg vil bare få lov til å takke alle som var med på timen hennes i går for sporty innsats – både fysisk i timen, men også ved å være med på gruppeselfie i sosiale medier. You guys made my day! 



(legg gjerne igjen ditt navn eller instagram profil om du er med i bildet – så jeg kan følge deg!) 

Cornelis i Hollywood 

#trening #helse #Norge #Nettavisen #CornelisUfordring #trene #iform #Elixia #Drammen #blogg #treningsbloggen #CornelisElander  

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg