Ok, jeg innrømmer det


Ok, jeg skal være den første til å innrømme det; når temperaturen viser mange-og-tyve grader, og sola skinner ER det lettere å komme seg ut og på trening enn når det er mørkt, kaldt og vått ute. Så hva kan jeg gjøre for å hjelpe deg?

Følg meg også gjerne på Facebook! 

MIN oppgave og utfordring blir derfor å klare å inspirere, motivere, og ikke minst få deg opp av sofaen vinteren igjennom. For DET er nemlig hva jeg mener er den viktigste jobben vi trenere kan gjøre; nettopp å motivere! Det å få våre kunder/klienter til å legge inn litt innsats, trene jevnt og trutt hele året igjennom (og selvsagt også mellom hver gang vi ser dem), og ikke minst få dem til selv å ville trene [mer] – er nemlig en av de viktigste oppgavene vi som trenere kan gjøre og oppnå. Personlig vil jeg derfor framover prøve å motivere deg – blant annet gjennom denne treningsbloggen du nå leser.. 

Husk også å poste dine mest sporty treningsbilder med #CornelisUtfordring på Twitter eller Instagram, og jeg kommenterer og gir råd og veiledning tilbake. Stå på! 

Cornelis

www.corneliselander.com

#trening #helse #iform #treningsbloggen #blogginnlegg #meninger #motivasjon #trene #Side3 #Nettavisen #trener  

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg