Dette motiverer meg!

Webtrening
Har i dag lyst til å skrive litt om hva som motiverer meg til å skrive om trening og helse, og ikke minst bruke timer hver dag på enten Instagram, twitter, bloggen[e], eller Facebook siden. 

Hvorfor driver jeg bloggen?
Så hva er det egentlig jeg ønsker å oppnå ved å skrive og prøve å guide dere til å spise sunnere, trene mer, eller legg ut innlegg og tekst enten her på bloggen eller i sosiale medier? Vel, først og fremst er det et ønske jeg har om å hjelpe så mange som mulig til å oppnå det som måtte være deres «drømmekropp», eller oppleve gleden av å trene riktig eller generelt leve sunt. I det siste har blant annet utfordringen min i sosiale medier tatt helt av (noe jeg setter ekstremt stor pris på), og det er for eksempel i dag over 1000 bilder og videoer bare på Instagram med #CornelisUtfordring! Så tusen takk til alle dere som allerede har sendt inn, og har du ikke gjort det enda gjør det nå!

Litt info om utfordringen:
Startet i sommer der jeg utfordret folk som følger meg i sosiale medier til å trene hver dag, 14dager i strekk, og så legge ut bilder eller videoer av det så jeg kan komme med tilbakemeldinger og oppmuntrende ord.

Les også: Slik får du stramme lår og sexy rumpe!
Og det er da nettopp slik tilbakemeldinger som den under som får meg til å ville fortsette å skrive, og prøve å motivere stadig flere av dere der ute:

«Synes faktisk at tilbakemeldingene dine på #cornelisutfordring motiverer veldig mye. Det finnes jo utallige «utfordringer» på instagram, men jeg har ikke vært borti noen hvor man faktisk får tilbakemeldinger på hvert bilde man legger ut. Så du må bare vite at hver eneste like og kommentar du legger igjen motiverer stort! Da får man den klappen på skuldra som man kanskje ikke får av andre. Så det setter jeg pris på, og det motiverer i hvert fall meg til å komme meg på trening/ut på tur :)» 
(sendt inn av Elise her på bloggen)

Så synes du mine råd, tips, og annet jeg gjør i media ellers hjelper og motiverer deg? I så fall er i hvert fall jeg fornøyd, og er nettopp hva som motiverer meg til å fortsette 🙂 

Cornelis


#trening #helse #bilder #blogginnlegg #godmorgen #trene #trener #Side2 #Side3 #Nettavisen #CornelisElander 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg