Venter 31 timer for en kopp kaffe…

Hva får LA’ere til å stå i timelange køer? Glem filmpremierer og glam, i LA står folk heller i kø for kaffe og donuts..

Les mer på: Corneliselander.com

Kafé [fastfood] kjeden, Dunkin Donuts, har inntatt LA og California med foreløpig to lokasjoner, og den eneste i LA er lagt til strandbyen Santa Monica. Der var jeg også selv for å bivåne oppstyret, da lokalbefolkningen gikk mann av huse og ventet i opp mot 31 timer (!!!) for en “iced French vanilla coffee”…

Les mer på: Corneliselander.com 

Så hva er grunnen til at californierne er så gærne for noen donuts og kaffe?
 Vel, hadde jeg bare visst svaret på dette selv, men på gaten ble imidlertid sagt fra flere at dette var noe de hadde ventet lenge på.. Grunnen er trolig at mange i byen opprinnelig kommer fra nord-østkysten av USA, der kjeden har sin opprinnelse, og enkelte mente dette ville være det samme som om (California-kjeden) In-N-Out Burger skulle ha åpnet i Boston (uten at dette forklarte meg noe mer..). Jeg har selv bare vært én gang på burgerkjeden, og det var én gang for mye spør du meg. 
Så hva grunnen til at voksne mennesker liner opp i timer, for ikke å snakke om dager, for en donut og [sur] kaffe? Vel, selv har jeg bare et ord for det; galskap.. :)




Cornelis i LA


#trening #kaffe #morgen #bilder #video #treningsbloggen #blogginnlegg #nyheter #USA #mat #drikke #iform 

6 kommentarer

Siste innlegg