Bruk kroppen – også utenfor treningssenteret!

Veldig mange skriver til meg at de ikke har tid/mulighet til å komme seg på trening, men glemmer gjerne at det er mye en kan bruke kroppen også hverdagen igjennom. Selv prøver jeg for eksempel alltid å gå istedenfor å kjøre (vanskelig i LA..), og tar trapper framfor heis der det lar seg gjøre. Slik kan du nemlig lett få på plass (indirekte) treningsøkter hverdagen igjennom, og det tror jeg det er mange som kan bli litt flinkere til. For nei du må jo ikke inn på et senter for å bruke kroppen! 
Selv vasker jeg feks alltid bilen selv (både fordi jeg gjør en bedre jobb enn bilvaskestedene [eller Car Spa som de liker å kalle det her borte :)]), men også fordi jeg da får inn en liten økt og brukt kroppen.. 

Stå på, og god mandag til dere alle!  
Cornelis i Hollywood 


#trening #helse #mandag #bilder #blogg #blogginnlegg #video #treningsblogg #CornelisElander  
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg