Nybegynner?

Daglig får jeg forespørsler fra personer som kanskje ser på seg selv som såkalte “nybegynnere”, og veldig ofte hører jeg det samme; “jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre noe, og jeg er redd for å spørre de store gutta i vektrommet”.. Som jeg har uttalt utallige ganger tidligere, og som jeg tror jeg får medhold på fra enhver “erfaren” bygger, er det at folk som er litt ferske på dette med trening skulle spørre om hjelpe bare sett på som et komplement, og noe vi mer enn gjerne hjelper til med! Det siste du som fersk på trenings- senteret bør være “redd for” er at de som har mer erfaring enn deg selv synes du er teit eller dum om du ikke skulle vite noe, eller at det er irriterende om du skulle spørre om en hjelpende hånd. Ei heller er noen av oss perfekte, og vi strever alle etter å nå nye mål og komme i bedre form. Og ingen er “i mål” med treningen… 

Les mer på: Corneliselander.com

Så neste gang du entrer treningssenteret husk på dette; vi har alle startet “på bunn”, og vi er alle interesserte i det samme; å komme i bedre form, og å unngå skader. Og da er det bare hyggelig at du som litt mer fersk i feltet tar kontakt og spør oss om hjelp. Og kanskje blir du også kjent med noen nye mennesker du eventuelt aldri ellers hadde krysset din (hverdagslige) vei. 

Stå på!! 
Cornelis

#trening #helse #trene #iform #sommer #sommerformen #bilder #blogg #treningsbloggen 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg