La deg inspirere av dette:

Tusenvis av treningsglade følgere har allerede hoppet på #CornelisUtfordring og nå bør du også! 

Å trene med andre er for de fleste både mer motiverende, vil kunne gi bedre resultater, og lettere sørger for at du faktisk kommer deg på trening. Om det bare er deg som vet om du trente eller ei blir det som oftest lettere å droppe det hele, og som jeg gjerne sier; å trene jevnt og trutt hele året igjennom er noe av det viktigste du kan gjøre!

Les mer på: Corneliselander.com

Nå er det imidlertid ikke alle som har så mange treningsopptatte venner og bekjente i omgangskretsen, og heller ikke alle har råd eller mulighet til å engasjere en egen PT for å gjøre jobben.. Derfor lanserte jeg også nylig min egen utfordringskampanje – hovedsakelig for å få flere nordmenn opp av sofaen, og inn på treningssenteret eller ut i skog og mark, men i tillegg fordi jeg ville at dette skulle være en måte for deg å kunne motta oppmuntrende ord og tilbakemeldinger (hovedsakelig fra meg, men også fra andre som deg som også følger utfordringen). Vi kan være langt fra hverandre, men selv om jeg oppholder meg mesteparten av tiden her i LA, og du/dere for det meste er på forskjellige plasser i Norge, kan vi likevel (takket være sosial media) støtte, motivere, og ikke minst motivere hverandre!!

Eller noen av disse flotte bildene:
  

Så om du trener hjemme eller alene, og du skulle hatt et lite ekstra dytt og motivasjon til å komme deg på trening; heng deg med og last opp et bilde eller video av deg selv på trening med #CornelisUtfordring enten på Twitter eller Instagram – så er jeg sikker på at du vil få mange motiverende ord og støtte på din vei mot sommerformen!! 

Let´s go!! 
Cornelis

#trening #helse #trene #trener #iform #hverdag #motivasjon #bilder #twitter #instagram #utfordring #Side3 Nettavisen #Cornelis #CornelisElander 

3 kommentarer
    1. Du gjør treningshverdagen enda bedre! En stor takk til deg for cornelisutfordring! Trente daglig også før ditt initiativ. Dine “stunts” er morsomme og ikke minst motiverende, det er gøy å følge deg på ig og fb. Takk! Norge trenger slike som deg. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg