Tar du utfordringen?

I lyd av den siste tids utfordringer på nettet har jeg kommet opp med min egen versjon. Er du med på å trene 14dager i strekk?

Helsemyndighetene ønsker at vi nordmenn skal mosjonere og trene mer, og derfor har jeg også kommet opp med min egen utfordring til alle dere kjære lesere, følgere, og nasjon ellers: tren HVER dag fra i dag av (lørdag 3.mai) og fram til 17.mai!

Les mer på: Corneliselander.com

For å være med på utfordringen må du dokumentere det ved å laste opp en video eller et bilde hver dag med #CornelisUtfordring, og poste det enten på min Twitter-, Instagram-, eller Facebook side. Slik vil jeg kunne følge dere, og se at dere virkelig tar utfordringen (i tillegg til at jeg vil kunne komme med oppmuntrende ord og støtte)..

Dette er altså ikke snakk om en engangsgreie, der du kun gjør noe én dag/gang, men en utfordring fra meg der du altså må trene HVER dag de neste 14 dagene fram til 17.mai. Slik mener jeg blant annet å kunne promotere mer fysisk aktivitet og mosjon blant befolkningen, ved at vi gjør det hele til en “konkurranse”, samtidig som man vil kunne se og snakke med andre likesinnede på mine sider, og sammen jobbe mot en bedre helse og form! Tar du utfordringen vil også trolig festantrekket sitte ekstra godt på 17.mai også 😉 

Så er du med på å ta denne nye utfordringen, og vise at du klarer å trene HVER dag de neste 14? I så fall; heng deg med på #CornelisUtfordring og la meg vite at du er med! Kan bli morsomt å se hvor mange vi klarer å få med 🙂 

Cornelis i Hollywood (som vil laste opp sitt første bilde i serien om noen timer 🙂 

#trening #utfordring #CornelisUtfordring #helse #iform #sommerkroppen #17mai #mai #trene #bilder #Instagram #CornelisElander  

12 kommentarer
    1. Så jo dette selvfølgelig først idag.. men har lasta opp et bilde fra økten igår, så kommer det et nytt bilde idag 🙂 dog, hva gjør man med hviledagene? holder det da med den turen man vanligvis bruer å gå? 🙂

    2. flott tiltak! kos dere alle sammen! jeg er midt i et 5×5 opplegg som jeg følger slavisk, så kan ikke bryte ut av det….. :p

    3. Hei! Jeg har lyst til å prøve meg på geriljacardio. Har alltid vært en av dem som løper på “halv fart” på mølla, altså opptil en time på mellom 10-12 km/t. Jeg er litt redd for å ikke få til geriljaopplegget ditt da langkjøring på halv tolv er veldig trygt og greit, men har lite for seg. Hvilken fart bør jeg legge meg på for at cardioopplegget ditt skal være gjennomførbart, men likevel effektivt og riktig?

    4. Hei
      Etter et heftig tungt svangerskap, og komplikasjoner med keisersnittet etter det er jeg nå så vidt i gang med trening igjen. Men jeg får jo utrolig mange forskjellige råd- ulike pt’er sier ulike ting. Bekkenet er ikke helt godt enda, kjenner det glipper i oppoverbakke og etter lange turer- spesielt på høyre side. Hva kan du anbefale av trening for at jeg skal kunne delta på denne utfordringen din? Treningsockeringen har blitt tatt frem igjen og jeg har pusset støv av gamle yoga ferdigheter, men det i seg selv føles ikke nok. Vil gjerne kunne trene ute med junior i vogn- sommeren har jo ankommet Oslo 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg