Hvordan riktig musikk kan erstatte en personlig trener:

Riktig musikk kan være med på å gi deg mer energi og styrke når du trenger det som mest, og WiMP Workout lanserte derfor nylig min egen spilleliste designet nettopp for å oppnå dette! 

Les mer på: Corneliselander.com

Nylig lanserte WiMP, musikktjenesten for deg som elsker musikk, «Cornelis Elander: Pump up The Muscles» lista, der jeg gir deg musikken som virkelig vil få opp trøkket og ekstra energi for en god og hard treningsøkt! Riktig musikk kan nemlig være helt essensielt for å yte maksimalt, og få mest mulig igjen for alt arbeidet vi legger ned på treningen, og særlig kan det være en god ting å benytte seg av om man trener mye alene. På mange måter kan du derfor si at riktig musikk kan fungere som en slags PT, eller treningspartner, og gi deg hjelp på de tyngste løftene eller hardeste øktene.

Personlig elsker jeg rap, og særlig fra de stedene jeg oppholder meg mesteparten av tiden, NY og LA. Samtidig dukker det også opp noen sanger fra Tommy Tee`s legendariske skive “
Bonds, Beats & Beliefs” på denne listen, og på samme måte som trening og fysisk aktivitet kan brukes som meditasjon og få deg til å koble av kan også riktig musikk være med på å gi deg mer energi og hjelp når du trenger det som mest. Personlig liker jeg å velge musikk som vekker gode minner, men som samtidig også vil få kroppen min til å yte sitt beste, slik at en altså oppnår en slags dobbelt dose helsegevinst.

For mer informasjon om dette og min treningsmusikk sjekk ut WiMP Magazinet, eller hør listen min direkte her.

Stå på, og bygg sommerformen nå!
Cornelis

#trening #helse #musikk #sang #blogg #treningsbloggen #iform #byggemuskler #muskler #trene #kropp #sommer #blogginnlegg #Cornelis #WiMP #meninger 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg